27 mai 2014

Se recontureaza societatea?!

Poate ca sunt eu nebuna, dar cred ca actuala clasa politica ar trebui sa se trezeasca putin din vechiul sistem de strategii electorale si sa realizeze ca se schimba votantii. Au trecut 25 de ani de la Revolutie. Generatia mea are 6 ani (1990-1996) ce reprezinta oameni care sunt majori. Cu fiecare an, mai crestem, mai cerem, mai realizam pe ce lume ne aflam. Nu provenim din sistemul comunist. Tot ceea ce stim despre frica, ingradire si corvoada comunista doar am auzit de la parinti/bunici. Nu suntem nici macar cei care au prins cativa anisori, cei mai urati, ai acelei perioade.

Nu am prins foamea si cartelele. Nu ne conving galetile si pungile de faina. Suntem generatia careia viitorul ii arata somaj, credite la banca, imposibilitatea de a avea o casa, de a-si permite sa alimenteze cu benzina masina (daca o are) & co.. Incepe sa apuna era pe baza carora toti si-au facut calcule si sondaje. 6% mai multi votanti decat in 2009. Aproximativ 10% din numarul de votanti sunt cei nascuti din 1990 incoace... si crestem. Corelati cifrele, lasati alte baliverne! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...