21 mai 2014

Sexul - de la a cata intalnire?!

Recomand ca urmatoarea postare sa NU fie citita de catre pudici

Astazi, am vazut un interviu, cu un barbat, care a inceput cu intrebarea: "Ar trebui sa faca femeile sex de la prima intalnire?". Raspunsul dat de catre acesta este evident, nu cred ca are cineva dubii... dar eu, femeia, oare nu am un cuvant de spus?

In niciun caz nu cred ca ar trebui sa astepti 3 luni pentru a te culca cu un barbat. De ce? Din simplul motiv ca, dupa atatea intalniri si conversatii, in urma carora ti-ai creat deja un set de asteptari si ti-ai imaginat urmatoarele vacante si sarbatori alaturi de el (toate suferim de scenarita asta, sa nu va aud ca ma contraziceti) s-ar putea sa descoperi ca printul tau nu prea e ceea ce iti doresti (si) in pat. Si e cam urat sa te frustreze aspectul acesta, dupa ce ti-ai creat atatea iluzii si ai spus ca este barbatul perfect. Ti se pare ca ai putea sa duci o relatie cu un tip alaturi de care nu te simti implinita ca femeie din toate punctele de vedere? Atunci asteapta si 5 ani, oricum iti meriti soarta.

Nu recomand, insa, nici sexul de la prima intalnire. Ai rabdare sa il mai cunosti putin, nu ca sa ajungi in punctul de entuziasm complet, ci ca sa nu descoperi, ulterior, ca omul e doar bun la pat si... cam atat. O sa iti para rau si o sa reusesti sa te scarbesti de tine insati.

Da, sexul este foarte important pentru o relatie. Nu este totul, dar absenta lui sau calitatea indoielnica vor degrada orice alta compatibilitate ar exista intre voi. Nu astepta o suta de zile ca apoi sa ai o dezamagire, dar nici nu te culca din prima cu orice tip ti se pare ca iti place... si placutul asta este gradual. Ai rabdare putin sa scada emotiile de inceput si abia apoi da-ti voie sa actionezi.

Si lasa frica aia stupida ca o sa te creada panarama. Daca atat il duce capul (inca nu stiu ce cap) si traieste cu astfel de prejudecati in secolul XXI, lasa-l cu virginele si frigidele pe care le cauta. Am evoluat, dragilor, si am aflat si noi ca, din punct de vedere fizic, ne dorim, la fel ca voi, sa ne simtim bine... dar avem nevoie si de calitate, nu doar de cantitate. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...