20 iunie 2014

Am vrea, dar parca n-am vrea sa ne fie bine

Majoritatea domnisoarelor care lasa comentarii la aceasta poza il vor in libertate, desi omul e "un pic cam" infractor. Si ne mira valul de admiratoare ale lui Cioaca?! :))

Cum se face, doamnelor, ca pledam pentru baiatul bun care sa ne iubeasca si sa aiba grija de noi, dar alegem tot raufacatorul?

Da, da emana putere... reminiscente primitive ale perceptiei de perpetuare a speciei bla, bla. Ah, speranta tampita ca pe noi ne va iubi, nu ne va rani. Ce sa facem cu unul bun care ne ofera totul pe tava? Ar fi plictisitor, nu? Mai bine alegem sa imblanzim fiara... Ok, sunt total de acord, dar cu o singura conditie: hai sa nu ne mai apucam, apoi, sa ne plangem ca am iesit cam sifonate din poveste.

Oh, eternul feminin...
... greu la deal, dar e mai greu la vale, ca te duci de-a berbeleacu'.

MSZ

P.S.: Din experienta proprie, pot insa sa afirm ca parca este de preferat sa stii de la inceput cu cine ai de-a face, decat sa te trezesti ca cel pe care il credeai the good guy are foarte multe frustrari acumulate din esecurile sentimentale, drept pentru care ii va intrece in sadism pe cei de care voiai sa te feresti initial.


Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...