28 iunie 2014

Asuma-ti ce crezi ca nu iti poti asuma

Ceea ce nu stiu, ma intereseaza mult mai mult decat ceea ce cunosc. Exceptiile imi confirma regulile, sau mi le rastoarna, nu ordinea care le formuleaza.

Avem nevoie sa iesim din carapacea noastra de protectie si sa ne expunem unor vulnerabilitati, avand, totusi, inteligenta sa o facem cat de cat nelegati la ochi. Vrei sa traversezi strada, sa ajungi pe celalalt trotuar, stii ca trec masini si e posibil sa te loveasca vreuna daca nu esti atent, iar pentru asta iti iei ca masura de protectie sa nu alergi cu ochii inchisi pana dincolo. Mai mult, nu poti sa faci, dar nici sa ramai pe loc nu e o solutie.

Cum era si in Republica lui Platon, ca sa pricepi ce-s umbrele, trebuie sa iti faci putin curaj si sa iesi din pestera. In semiobscur, formele pot insemna orice.

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...