04 iunie 2014

Capcana facebook-ului

Daca cineva ne-ar fi cerut sa dam atatea poze, detalii, informatii despre noi, pe cate postam aici, am fi spus ca este o persoana indiscreta si ni s-ar fi parut ca intra in sfera intimitatii noastre. Noroc ca s-a inventat facebook-ul si nu mai e necesar sa depuna nimeni niciun efort sa afle TOT ceea ce vrea despre noi. O facem cu atata usurinta si fara nicio apasare.

Ne pierdem in zgomotul multimii? Cat mai suntem noi, cat mai este moda, ce ne mai ramane dincolo de ceea ce nu postam? Daca nu suntem exhibitionisti, atunci traim in dependenta voyerismului: nu prea postam, dar urmarim asiduu ceea ce scriu/comenteaza/posteaza altii. (extrovertit/introvertit)

Si eu-s cazuta in capcana asta, nu dati cu pietre - imi plang mie de mila, prima oara. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...