22 iunie 2014

Caracterul regal al cuplului

Concluzia mea, dupa ce am vizionat filmul Grace de Monaco: barbati, daca meritati sa fiti regi, nu va luati o haimana. Habar nu aveti ce poate face pentru voi, pentru potentialul vostru, o femeie desteapta. Stabiliti-va tinte inalte si pe plan personal.

Femei, daca aveti stofa de regina, ajutati-va partenerul de viata. Este datoria voastra sa va aparati si sa va consolidati regatul. Aveti alaturi un barbat puternic? Asigurati-va ca veti fi cea mai buna versiune a voastra si mereu la inaltime! Carisma combinata cu inteligenta va vor garanta succesul.

Daca vrei totul de la viata, singurul mod in care vei reusi va fi construind impreuna cu celalalt. Nu sunteti doar un cuplu, sunteti o ECHIPA!

In fizica se spune ca nu exista intuneric, ci absenta luminii. Socrate povesteste in Phaidon ca nu am cunoaste anumite sentimente/trairi, daca nu ar exista cupluri de senzatii: nu putem sti ce e placerea fara sa experimentam durerea, bucuria fara tristeste & co.. Asadar, existenta haimanalelor este o certificare a faptului ca exista si regine. Paharul nu poate fi pe jumatate gol, daca nu are si o jumatate plina. Totul se conecteaza. :)

MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...