18 iunie 2014

Cum am ajuns sa ne facem de basm?!

Atat de prosti sunt anumiti barbati, dar nici cu femeile nu mi-e rusine. Ei pentru ca se cred zmei, ele pentru ca ii cred Feti-Frumosi si ajung la sfarsitul povestii sa realizeze ca nu erau nici macar armasarul, ci grajdarul de la palat. Cat despre natafleti, scapa printre degete printesa, pentru ca raman fascinati de vrajitoare botoxate si siliconate care se dau zane si, dupa ce ii secatuiesc de orice urma de barbatie, ii fac sa creada ca toate-s la fel.

Alea mici, cu ambitii de Penelopa, care cos si descos firul comportamentului pribeagului noapte de noapte, raman scarbite si obosite, drept pentru care, cand apare vreun span, nu mai au rabdare sa testeze daca e piesa originala sau Made in China si-l iau de bun.

Si uite asa, trec anii, se duce tineretea, paleste frumusetea si ajungem o gloata de frustrati si inchistati, disperati sa gasim pe cine sa dam vina pentru faptul ca ne-am ratat viata.

N-ar fi mai usor daca am lasa la o parte basmele si ne-am apuca sa ne orientam, mai degraba, dupa actiuni? Eu m-am saturat sa vad mascarade. - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...