25 iunie 2014

Nadia Lacoste si Grace Kelly

Spre continuarea seriei "Femei de succes - adevaratele modele", astazi ii multumesc Cristinei Bazavan pentru ca m-a ajutat sa identific un nou exemplu. Si nu orice exemplu: Nadia Lacoste, PR-ul casei Regale din Monaco (ulterior, aflu si faptul ca Nadia Lacoste a fost iubita lui Mihail Sebastian, cel care a scris cartea "Accidentul", citita de mine in clasa a VIIIa si careia, inca, nu am reusit sa ii rezolv enigma deznodamantului.).

Cum sa nu imi placa felul in care viata mea vrea sa fie?! Sambata am vazut filmul Grace de Monaco, duminica Cristina Bazavan publica un articol despre romanca responsabila de PR-ul Casei Regale din Monaco, Nadia Lacoste – fosta Marculescu – cea care a transformat-o pe Grace Kelly din actrita, in printesa.

Femeie, romanca, PR, Monaco, Casa Regala, Grace Kelly - o serie de cuvinte carora nu le-ai gasi legatura, pana cand citesti articolul de mai jos.

Enjoy it!

http://bazavan.ro/2014/06/nadia-lacoste-pr-ul-roman-care-a-transformat-o-pe-grace-kelly-din-actrita-in-printesa/

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...