30 iulie 2014

Chiar si atunci cand nu-ti soptesc

Nu imi este frica decat de faptul ca, vreodata, as putea sa nu ma mai regasesc in bratele tale… sa nu-ti mai vad chipul zambindu-mi cu blandete, sa nu-ti mai simt mainile conturandu-ma.

Inchid ochii sa te simt aievea, ating partile de piele pe care mi le-ai dezmierdat, pe buzele mele simt gura ta, in venele mele curge seva ta. Si ce ciudat imi pare ca, desi nu te-am aflat, eu te cunosc dintotdeauna. Cum sa nu cred in reincarnare cand fasii din memorie imi recompun fiinta ta, imi vorbesc despre tine, imi amintesc despre noi de pe vremea cand eram Androgin.

Si sufletul meu se deschide in causul palmelor tale, iar trupul meu se dezvaluie ochilor tai. Tu ma cunosti cel mai bine, pentru ca ma auzi chiar si atunci cand nu-ti soptesc. – MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...