28 iulie 2014

Dimineti cu savoare

Imi saruta soarele pielea si deschid incet ochii. Rasaritul aceasta m-a gasit in patul tau... din nou.

Te privesc dormind si simt ca tot la mine visezi. Lenesa ma strecor din pat, caut tricoul pe care aseara l-ai aruncat pe podea si iti imbrac parfumul.

Merg pe varfuri, nu vreau sa te trezesc, si ma duc sa imi fac o cafea. Inca zambesc cand imi amintesc noaptea ce-a apus. Cum m-ai dezmierdat cu dor. Cum m-ai alintat cu degetele tale ce curgeau pe trupul meu. Cum ti-am simtit inima in pieptul meu si buzele ti-au gustat pielea.

Imi place sa ma trezesc asa, in stransoarea bratelor noastre ce s-au cuprins o noapte intreaga patimas.

Laptele fierbe... sangele mi se pune in miscare. Presar scortisoara si sorb usor. Mainile tale imi cuprind talia. Ne incepem realitatea din visare.

Diminetile au alt gust pe buzele tale. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...