15 iulie 2014

False fericiri

Oamenii nu stiu sa se mai distreze, sa mai simta, sa mai inteleaga existenta. E cool sa bei pana cand iti sedezi toata fiinta si sa crezi ca asta inseamna sa te simti bine. E in trend sa iti terfelesti trupul prin asternuturi cu straini sau straine care nici macar nu iti stiu numele. Se poarta dezmatul pentru ca asta inseamna sa fii in pas cu lumea. Deh, societatea a evoluat, nu mai suntem "pe vremea lu' bunica"!

Luati-le banii, bautura si prafurile si veti vedea suflete goale, triste, lipsite de contur!

Nu sunt habotnica, imi place si mie sa ies, sa cunosc, sa traiesc, dar cred ca a avea acelasi scenariu de distractie week-end dupa week-end, dupa week-end ascunde, de fapt, o mare depresie in care se scalda societatea.

... sau poate ca ma insel. As vrea sa cred ca eu gresesc si, de fapt, oamenii sunt fericiti si asa. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...