06 iulie 2014

Next level. Better level

M-a invatat viata sa ma ridic de la masa negocierilor atunci cand nu primesc ceea ce pretind. Daca accepti o oferta din disperarea de a nu te alege cu nimic, vei capata foarte putin. Si credeti-ma e mai rau decat deloc!

Odata ce te-ai multumit cu nasturi vei ajunge, pe parcurs, sa nu mai primesti nici macar ata. Finalul va fi, in cele din urma, inceputul de care ai fugit... cand nu ai vrut sa nu ramai cu mana goala.

Nu am eternitatea la dispozitie, nu pot sa astept la nesfarsit ceea ce merit. Iau cand mi se da sau schimb masa de joc. Ati vazut unde ajung jucatorii din cazino cand raman impotmoliti la acelasi crupier... pierd si  ceea ce nu au.

Next level. Better level  - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...