16 iulie 2014

Viitorul la gunoi - pentru ca ne dorim sa formam prosti

Nu am inteles niciodata de ce in sistemul nostru de invatamant exista acea "rotunjire"a notelor. De ce se mai acorda sutimi, daca, la final, se cauta rotundul? Apare o discrepanta logica in stabilirea notelor finale: eu iau 9,40, tu iei 9,50 - la final, eu voi avea 9, tu vei avea 10 si, in loc, sa exista o departajare de 10 sutimi intre noi, se creeaza un spatiu de 1 punct. Cum poate fi obiectiv un astfel de sistem de notare?

Eu daca ma duc la magazin si un produs costa 3,25 lei, ar trebui sa platesc doar 3 lei, nu? Lumea lui Pokemon e mic copil pe langa ceea ce se intampla la nivelul nostru de organizare si functionare a institutiilor de invatamant.

Nu mai zic de burse acordate aiurea-n tramvai, locuri la buget distribuite pe re-re-re-redistribuire (si ne mai miram ca Ponta vrea sa ne lase sa dam bacul pana cand il luam macar pe ala din Tulcea), taxe nejustificate, programa de invatamant la pamant. In clasa a VIII-a nu mai au la evaluarea finala Geografie sau Istorie, la Limba Romana nu mai au comentariul literar si totusi abia reusesc sa ajunga la liceu, unde intra cu medii sub 5.

Chiar nu sesizeaza nimeni ce se intampla? Chiar nu ii pasa nimanui ca, tehnic vorbind, dobitocii pe care ii scoatem acum de pe bancile scolilor sunt urmatorii conducatori ai tarii, cand noi ne vom afla la pensie? Meritam sa tragem atunci si sa fim calcati in picioare, pentru ca numai noi am permis prin lipsa noastra de reactie si prin indiferenta sa se conturezae viitoare generatii de cretini. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...