17 august 2014

Alegorie caraghioasa a unei povesti cu trairi

Se strang in juru-mi vocile si imi apasa pe timpane... ma chinuiesc in lanturi ganduri de evadare.

Astazi, platesc pretul prea mare al neghiobiei de a-mi fi dorit iubire. M-am aventurat sa fiu nesabuita in simtire intr-o lume in care femei hapsane jupoaie de vii emotii, trairi si seaca fantani de vise.

Nu pot sa imi astampar cugetul. Imblanzeste-mi-l tu!

Oligofrena-ti sunt. Desteapta-ma tu!

Carare pustie m-as face si iti cer tie sa stii a ma umbla.

Si intuneric sa devin, lumina sa-mi aprinzi! Ca o lespede de marmura, pavez al tau drum. Pasteste-ma usor. Inalta-te cu mine. Coboara in infern. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...