22 august 2014

Bezmetici in iubire. Pierduti in amor

Ce detalii frumoase aflu in ochii tai ce apun peste trupul meu. Cum ma invaluie parfumul tau si imi misca trupul atingerile tale. Ce vis frumos ne tine in brate in aceasta seara… pe amandoi, goi.

Uneori, viata iti da clipe de extaz in nopti scurte. Stiu ca nu vor dura prea mult. Zorii vor crapa clepsidra timpului nostru si dimineata ne vom vedea fiecare de alt drum, dar acum… acum suntem doar noi si atat.

O cuprindere de suflete, inclestate in maini ce se cauta printre cearceafuri si suspine. Ard in acelasi pacat cu tine, astazi suntem complici. Nu ne stie nimeni, nici macar noi. Nu ne avem prea mult, dar ne suntem destul. Ne-am cautat abandonul gonind singuri pe strazi. Ne era pustiu, dar ne-am intersectat pasii si ne-am stiut destinul. O seara, nu sper in mai mult. O sansa si un inceput. Uneori e tot ce ai nevoie sa poti sa continui sa existi. Un strain si o necunoscuta ce impart acelasi sens. Poate ca nimic nu e intamplator in aceasta viata si nu degeaba ne-am aflat. Ce o sa ne fie dimineata, doar vremea ne mai poate raspunde. Si nici macar nu o intreb nu ma intereseaza. Las totul sa fie, fara sa intervin.

Si adesea gandul imi cresteaza regrete. Si plang si imi reneg abandonul cu tine. De mi-a ramas o parte in venele tale, adu-mi-o inapoi. N-am vrut sa ma pierd. Gaseste-ma tu, cum m-ai gasit si atunci. O noapte inca sa complotam placerea. Un rasarit sa ne mai mangaie chipul. Si-n fiecare zi sa repetam aceeasi ratacire.

Bezmetici in iubire. Pierduti in amor. -MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...