07 august 2014

Hatha - Yoga - noul meu stil de viata

Cand vrei sa faci tot ceea ce este mai bun pentru tine, incepi sa cercetezi fiecare aspect al vietii in care poti sa intervii pentru imbunatatirea calitatii acesteia. Cred in Armonie, in echilibrarea triadei Minte-Corp-Suflet.

Acum doi ani de zile am devenit din ce in ce mai insetata de cunoasterea tuturor lucrurilor ce pot sa influenteze in mod pozitiv lumea mea. Am inceput prin a-mi corecta alimentatia, prin a-mi gestiona in mod constient trairile, iar acum a venit MOMENTUL sa-mi aliniez si trupul acestor noi directii de viata.

Am fost intotdeauna curioasa de beneficiile meditatiei si de felul in care calugarii reusesc sa isi mentina o minte agera si un tonus de invidiat. Si am descoperit Yoga. Am citit si am cercetat, cat mi-a permis internetul, despre cum prin miscare pot sa ma eliberez de energiile negative si pot imbina sportul mintii cu cel al trupului.

Cine ma cunoaste stie ca sunt comoda din fire si ca nu prea m-a atras niciodata ideea de efort fizic intens, dar imi doresc sa ofer corpului meu forma ideala in care se poate contura. Si am gasit solutia care raspunde tuturor nevoilor mele: Hatha – Yoga. Daca Shiva insusi a dezvoltat tehnicile acestui tip de yoga, cu siguranta mi se vor potrivi manusa.

Corpul nostru zilnic executa coregrafii mulate pe gandurile si emotiile pe care le traim. Atunci cand ne simtitm coplesiti de greutatile vietii, vom merge aplecati, cand avem parte de succese vom adopta pozitii de triumfatori. Fie ca suntem sau nu constienti - trupul nostru este o extensie a felului in care ne manifestam interior.

Inteleptii au cunoscut dintotdeauna puternica legatura dintre invelisul fizic si cel mental, cu tot ceea ce implica acestea in viata Omului. Corpul ne influenteaza mintea si mintea ne influenteaza corpul, iar puntea de legatura dintre acestea este respiratia. Hatha Yoga tocmai aici intervine, propunandu-ne un complex de posturi corporale si de exercitii care au darul de a ne re aranja si a ne mentine echilibrul dintre energiile Yin si Yang.

Un intreg Univers asteapta sa il trezesti la viata. A venit timpul ca partea nevazuta a iceberg-ului sa nu iti mai fie necunoscuta. Eu, incep din 2 septembrie aceasta noua aventura. Tu, ce mai astepti?

(pentru inscrierea la cursuri trimite un e-mail pe adresa hathayogaseva@gmail.com)
Cu drag,
MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...