19 septembrie 2014

Cand altfel este la fel

Chiar suntem de pe planete diferite, barbatii si femeile, sau pur si simplu avem limbaje pe care nu reusim sa le intelegem?

Am citit si eu ca venim de pe Venus, iar ei de pe Marte, am inteles din tratate de psihologie si sociologie ca vizualizam prin alte filtre situatiile: femeile sunt expansive, iar barbatii se concentreza mai mult pe tinta (vechile obiceiuri preistorice: unul era vanator, celalalt trebuia sa aiba grija de casa), insa nicaieri nu am intalnit ca ne dorim fiecare altCEVA.

Tanjim, si unii si altii, dupa acelasi CEVA, dupa noptile pierdute in imbratisari, dupa suflete pereche, dupa comunicarea ce, uneori, se realizeaza fara cuvinte si dupa IUBIRE - sentimentul de complet impreuna, de omogenizare a sufletelor. Si totusi, nu ne potrivim chiar toti cu toate, iar asta este cea mai minunata caracteristica a noastra, pentru ca doar astfel putem sa ne regasim vechiul ANDROGIN si sa nu ne fixam in constructii subrede si hidoase. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...