01 septembrie 2014

Infinitum Nihil

Omului ii e greu sa inteleaga ca el de fapt nu poseda niciodata nimic.

Nu se stapaneste nici macar pe sine.

Incearca sa iti dictezi ce sa simti, sa visezi, sa gandesti si spune-mi daca reusesti. Nu poti! Tot ce poti sa ai este senzatia prezenta care iti traverseaza trupul. O clipa de vointa intr-o geometrie imprevizibila a universului.

Invata sa traiesti in armonie cu triada din tine: minte, corp si spirit. Hraneste-le adecvat si accepta-ti inconsecventa umana.

Nu ai nimic, nu pleci cu nimic, nu poti sa controlezi cu adevarat nimic. Inoata impotriva curentului si vei obosi, ori te vei ineca. Aluneca in directia in care te poarta si pastreaza-ti echilibrul pentru a te mentine la suprafata. Bucura-te de calatorie si nu o transforma intr-o tragere la jug! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...