17 septembrie 2014

Masochism masculin (?!)

Cand barbatii spun ca vor femei care sa ii iubeasca, sa ii trateze frumos & co., mint cu nerusinare.

Uitati-va in jur: cei care sunt disperati dupa partenera de viata sunt aceia care primesc din partea ei cel mai abject comportament.

Eram, acum cateva luni, la un eveniment destul de monden, unde doua domnisoare de oras discutau... si una dintre ele a afirmat urmatoarele: "Draga mea, barbatilor le place sa ii calci pe cap, sa ii tii sub pantof.". Am zis ca nu poate fi adevarat... dar se pare ca viata imi dovedeste, pe zi ce trece, ca asta-i "marele" secret. 

Nu va cer sa ma credeti pe cuvant. Uitati-va, doar, in jur si analizati un pic cum se comporta Ea cu El, in relatiile pe care le cunoasteti. Ah, si uitati-va si la fetele bune care fie stau cu manipulatori, fie sunt singure si ranite. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...