04 septembrie 2014

Toamna sufletelor noastre uscate

Ce facem, dragilor, cu sufletul acesta pe care il lasam in paragina?
Cu mintea pe care o tinem de bibelou si nu prea incercam deloc sa o punem la "treaba"?
Cu personalitatea care se presupune ca este cartea noastra de vizita in societate?
Cu visele, cu iubirile, cu trairile frumoase?

Cand am devenit atat de superficiali, de bolnavi dupa bani, de infatuati, de inumani?

Cine mai are, astazi, curajul sa fie bun, sa mangaie, sa daruiasca?
Cui ii mai sunt de folos imbratisarile pierdute-n noapte?
Pe cine mai intereseaza ce se ascunde in inima celuilalt?
Cand vom reinvata sa ne privim dincolo de ambalaj?
Sa ne iubim mai presus de interese? Sa ne fim, fara sa ne folosim? - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...