06 septembrie 2014

Tu cat mai accepti sa-ti plangi de mila?

Bun, am inteles: te-a inselat, nu te-a iubit, te-a ranit, te-a umilit, nu te-a vrut etc.. Si, daca stai acum si te miorlai si dai cu pumnii in pereti rezolvi ceva? Vrei sa se intoarca la tine din mila, din sila? Vrei sa traiesti in minciuna ca e totul perfect, in timp ce putrezesti pe interior zi, de zi?

Gata cu lamentarile! E timpul sa iti vezi de viata ta! Urmatorul capitol, urmatorul pas pe noul drum... timpul nu asteapta dupa nimeni! - MSZ

Un comentariu:

Mari Ana spunea...

E distractivă și ritmată perspectiva, poate ar trebui abordată mai des, însă simplicitatea unei înșelări sucombă în fața ițelor unei iubiri imaginate. Keep on walking :)

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...