19 octombrie 2014

Accepta doar ceea ce stii ca meriti

O sa ii multumesc toata viata mamei mele pentru faptul ca m-a invatat ca o femeie, nici macar pentru un copil, nu trebuie sa se sacrifice sa stea alaturi de un barbat care nu o respecta, pe care nu il iubeste si cu care nu are nimic in comun.

Ca mi-a aratat ce frumos se pot iubi doi oameni si ca o femeie poate fi implinita si alaturi de alt barbat decat cel ce i-a daruit un copil si i-a fost prima iubire. Ca am aflat ca un barbat iti va iubi copilul ca si cum ar fi al lui, pentru ca e bucata din femeia iubita, si il va ingriji, educa si proteja.

Ca nu m-a lasat sa cresc intr-un teatru de razboi dintre ea si tatal meu biologic, ci mi-a aratat cum este sa iti pluteasca in casa iubirea.

Ca a avut curajul sa ramana singura intr-un oras mic si plin de barfitori, cu o fetita de 5 ani de mana, pe care o intretinea dintr-un salariu de bugetar si o pensie alimentara amarata. O fetita care astazi nu a ajuns o depravata, cum multi au crezut, care tot crede in familie si iubire, dar stie ca pentru asta nu trebuie sa stea sa indure.

Cand vrei ceva cu adevarat, gasesti o cale. Cand iti e frica si nu esti convins ca e ceea ce meriti, gasesti o scuza. Fiecare are soarta pe care si-o accepta! - MSZ

2 comentarii:

Alexandra L.C spunea...

Un început oarecum greu dar care intradevar a meritat. Mă aflu în aceeași situație și mereu îmi spun ca su t pe drumul cel bun .Felicitări mămicii tale ca a reușit sa-si crească atât de frumos fata!

MSZ (Marina Simona Zanfir) spunea...

Esti pe drumul cel bun, cu siguranta! Intuitia noastra feminina arareori a dat gres! Iti multumesc pentru apreciere!

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...