06 octombrie 2014

Ceasul desteptator suna ocupat

Romania, incotro?!

Ma intreb retoric, a nu-stiu-cata oara, vazandu-ti candidatii pentru functia de PREȘedinte (nu de alta, dar noi am stat mereu in genunchi la masa negocierilor cu celelalte tari, acceptand prin intermediul reprezentantului firmituri si resturi; multumiti ca ne baga si pe noi cineva in seama si ne arunca macar un os).

Privesc inspre structura Guvernului, a Camerei Deputatilor si a Senatului si ma intreb prin ce cotloane au stat ascunse asemenea scursuri de oameni (nu generalizez, simt ca sunt si cativa rataciti pe acolo, dar cand te bagi in troaca te mananca porcii).

Indraznesc sa ma uit si prin administratiile publice si mi se intoarce stomacul pe dos analizand ce fac, de fapt, cei mai multi alesi locali pentru cetateni (fura la greu din banii publici). Sa mergi pe drumurile din tarisoara asta si sa privesti cum arata sate, comune si orase este o adevarata tortura oculara.

Televiziunile promoveaza curve, trantori, analfabeti si idioti. Cica doar astia fac „raiting”. Si mi se pre absolut firesc, pentru ca atunci cand educi oamenii sa fie porci, trebuie sa le dai laturi pentru a-i satisface.

Si totusi, cunosc Oameni atat de Frumosi care respira acelasi aer cu naparcile mai sus pomenite si care se sufoca pentru ca nu mai au nici ei curajul sa isi doreasca sa respire, sa curete Pamantul acesta de deseuri si sa redea poporului speranta ca exista alternative.

Ma mai intreb, inca, pana cand vom mai fi complici ai acestui sistem rapanos, prin neimplicare?!

Avem soarta pe care o meritam si pe care o acceptam! - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...