17 octombrie 2014

Chiar esti bine?!

Condamnam minciuna, dar in fiecare zi o folosim ca scut in fata lumii si le raspundem tuturor cu acelasi zambet exersat, pe care fata ta il face ca gest reflex deja, "Sunt bine!". Tu mai stii sa acorzi si alt raspuns intrebarii "Ce faci?"?

Atat de des le-am spus celorlalti asta, incat, pana si atunci cand ramanem cu noi, ne spunem acelasi lucru.

Priveste-ti, macar o data, ochii in oglinda cand spui ca esti bine. Ce vezi in ei? De ce ti-e dor? Ce flacari au uitat sa mai arda in tine?

Nu. Nu sunt bine, dar fac tot ce stiu ca sa fiu. Nu ma sabotez programandu-mi in creier ca ceea ce nu ma face sa vibrez are vreo legatura cu starea de fericire. Nu alerg dupa naluci. Nu caut iarna fluturi sa imi bucure privirea, pentru ca stiu ca atunci fulgii de nea pot fi bucuria mea. Incerc sa traiesc intr-un "acum", daca vreau sa cad la pace cu sufletul meu. Sunt bine? Sunt cu mine. De ce ar trebui sa joc, pana si eu, teatru in viata mea?! - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...