18 octombrie 2014

Compozitie simpla de suflete unite

Se vor scutura salcamii si iubirea noastra tot aici va fi.
Vor veni ploi grele, dar nu ne vom ineca amorul.
Iarna ne va ninge si noi vom continua sa ardem.

Intr-o eternitate suntem, de noi nu ne dezicem, oricate am indura. Umarul tau imi va primi capul atunci cand viata ma va apasa. Mana mea o tine strans pe a ta si mergem inainte, orice ne-ar rezerva destinul. Ne suntem unul altuia si asta o simtim. Ne stim dintotdeauna, ne-am regasit acum si ne vom fi mereu. Nu pot sa te posed, pentru ca esti parte din mine. Nu ai cum sa ma incatusezi, singura mi-am legat sforile de tine. Ne continuam alaturi, ca doua libertati. Suntem uniti de timp, de viata, de traire. Avem atatea de trecut, de petrecut, de avut. Si suntem IMPREUNA – o singura inima, aceasta mare IUBIRE.

Sa-mi fii mereu si-ti sunt tot timpul. - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...