24 octombrie 2014

Coroziune sentimentala

Rutina - aceasta stare de inertie a relatiilor noastre. Stiu, multi dintre noi stam in relatii care nu ne aduc aproape deloc vreo urma de satisfactie, dar "m-am obisnuit cu el/ea si parca e prea complicat sa o iau de la capat cu altcineva. Iar sa ma cunosc, sa ma obisnuiesc, sa am rabare?! Neah.".

Perfect! Mi se pare ideal sa iti traiesti viata intr-o coma emotionala. Nu esti viu, dar nici nu ai murit inca si prietenii si familia te tot tin conectat la aparate - poate, poate dechizi si tu ochisorii si te hotarasti sa incepi sa traiesti.

Este atat de usor sa pendulam in aceasta acceptare, decat sa ne apucam noi sa riscam sa ne construim fericirea. Lasa, mai bine sa poti da vina pe soarta si pe karma ca nu iti merge tie bine in viata, decat sa pui manuta sa faci si tu ceva pentru destinul tau.

Hai sa mai murim si astazi in plictiseala banalitatii si mediocritatii relatiei noastre! Poate in viata viitoare vom fi, totusi, rasplatiti si vom primi povestea de iubire dupa care am ravnit. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...