29 octombrie 2014

Fragment din viata

Am tras unul de altul ca doi hamesiti. Tu voiai sa iti controlezi impulsurile, eu te provocam constant sa scoti la suprafata tot ceea ce aveai tu mai urat. Ne certam prea des. Strigam atat de tare, incat inimile noastre nu se mai auzeau si am uitat ce ne-a adus impreuna la inceput.

Voiam eu sa ne potolim si tu imi turnai pe gat si mai multe reprosuri. Incercai tu sa ma calmezi, iar eu ma smulgeam din stransoarea bratelor tale. Si eram doi straini in aceeasi camera. Colturi diferite, ganduri nerostit si orgolii uriase - niciunul nu era de acord cu ceea ce a facut, dar era prea tarziu, parca, sa nu ne afundam si mai tare in mocirla.

Nu ne eram unul altuia, dar am reusit cu prostia noastra sa ajungem sa ne uram. Iti amintesti cand voiam sa plec si ma luai de mana, spunandu-mi ca vom trece peste toate impreuna. Normal ca am cerut sa te intorci atunci cand tu ai vrut sa renunti. Poate nu pentru ca te doream inapoi, dar imi erai dator sa ma suporti, cum si eu o facusem in trecut.

Sadici si masochisti am fost. Ne placea sa ne chinuim reciproc si niciunul nu avea voie sa fie fericit, daca celalalt nu era.

Acum... ma gandesc la trecut si simt ca te-am iertat. Am in continuare sufletul sfasiat si stiu ca nici al tau nu este vindecat. Imi doresc pentru amandoi sa ne gasim fericirea si implinirea - omul potrivit.

Ramai cu bine,
MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...