07 noiembrie 2014

Cand iubirea nu are timp

Nici astazi nu ai avut timp de mine.
Ne-am vazut pe fuga, mi-ai lasat niste bani si ai plecat sa iti continui treaba. M-am dus sa imi cumpar o rochie noua de ei. O sa ma imbrac cu ea data viitoare cand ne vom vedea. O sa iti placa.

Sunt in fata oglinzii si ma pregatesc. Imi vine perfect. Parul imi sta si mie, in sfarsit, bine. Rujul rosu. Rimelul meu pentru volum. Stau cu telefonul in mana. Astept sa ma suni sa imi spui cand vii.

Vocea ta. Nu mai poti sa ajungi. Esti obosit. A aparut ceva neprevazut. Hai, ne auzim candva!

Ma uit la mine. Ochii mei curg rimelul pe care m-am straduit sa il aplic fara sa ma manjesc. Acum se prelinge pe obraz. Buzele mele iar raman nesarutate. Si rochia asta... ah, ce nu as fi dat sa fie bratele tale cele care ma imbracau in aceasta noapte.

Ce sa fac cu ceea ce imi dai cand tot ceea ce imi doresc eu este ceea ce nu poti sa imi oferi?! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...