13 noiembrie 2014

Plictisita

Ma uit la el.
Imi aprind o tigara.

Sta intrigat in fata mea. Asteapta sa zic, ca de obicei, ceva... dar acum nu imi mai pasa. M-am saturat sa imi racesc gura de pomana, asadar stau si privesc in gol.

Simt ca il macina tacerea mea. Mai trag un fum. Deja devine nervos si il vad cum incepe sa bata usor din picior. Zambesc. In sfarsit, il doare si pe el. Nu mai percutez corect si nu stie cum sa reactioneze.

-Si, ce ai mai facut? ma intreaba, intr-un final.
-Mmm... cum ma stii: de toate si nimic.
-Dar ce ai? Esti ciufuta?
-Plictisita.
-Ah, pai sa nu te retin din plictiseala. Plec.
-Pa! Sa tragi mai tare de usa. Nu stiu ce are. Se inchide cam greu, de la o vreme.

Nici nu m-am uitat in ochii lui. M-am ridicat sa imi pun un pahar cu apa si nu am mai auzit decat sunetul usii trantite in urma mea.

Neinteresant. Ma intorc pe canapea si imi mai aprind o tigara. E prima mea seara cu mine, dupa prea mult timp de singuratate in noi. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...