29 decembrie 2014

Introspectie

Cine esti TU? Nu, nu imi spune cum te cheama si cu ce te ocupi. Nu asta te-am intrebat. Vreau sa stiu cine esti. Nu, nu ma intereseaza ce ai studiat, ce hobby-uri ai, prieteni sau titulaturi. Altceva, astept sa imi raspunzi.

Crezi ca esti barbatul/femeia care te-a inselat? Examenul pe care nu l-ai luat? Situatia in care ai esuat?

Cine esti tu dupa ce ai dat la o parte numele, functia, banii, familia, relatiile etc.? Si ce vrei TU - cel/cea care se afla independent de acestea? - MSZ

Un comentariu:

Adi spunea...

Reprezint toate oportunitatile pe care nu le-am luat sau le-am esuat. Reprezint suma greselilor mele exprimata prin prea multa frica si prea putin curaj.

Viata ce-ar putea fi, dar nu este.

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...