11 decembrie 2014

Te-am inselat! Te-am inselat?

Pana nu iti spune "te iubesc" esti liber/a sa te vezi si cu altcineva. Inselatul asta ne da mari batai de cap. Ba nu putem compara dragostea pentru sotie cu ceea ce nutreste pentru tine - cea care a rascolit barbatul din el si i-a adus aminte cum o femeie il poate face sa se simta. Ba nu e inselat daca se culca cu altul/alta si nu are o relatie paralela cu el/ea. Daca e doar fizic nu inseamna nimic. Daca nu sunteti de mult timp impreuna, nu conteaza si tot asa. Oare nu suntem facuti pentru monogamie sau nu putem sa ne abtinem si gasim mereu motive?

El: Eu nu am inselat-o niciodata.
Eu: Adica nu te-ai culcat nici macar o data cu alta, cat timp ai fost cu ea?
El: Ah, ba da, dar eram beat. Nu a insemnat inselat.

Asa a inceput discutia, din cauza careia pana si eu am inceput sa ma intreb care-i limita pentru fiecare. Cunosc persoane care spun ca inselat e si simplul fapt ca vorbesti si impartasesti intimitati cu altcineva, fara sa existe contact fizic. Partea proasta este ca acestora le dau cea mai mare dreptate. Cand celalalt nu mai e demn de increderea si marturisirea profunda a ta... orice numiti voi relatie, e altceva: convietuire, comoditate, rutina, pustiu.

Viata nu ti-o poti trai langa un om alaturi de care nu poti fi tu, caruia nu ii poti spune ce simti, pe care ti-e frica sa nu il pierzi daca indraznesti sa comentezi, in care nu mai vezi un partener de drum lung, un confident. Restul sunt detalii. - MSZ

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...