20 ianuarie 2015

Ce am facut din existenta

Suntem, oare, prizonierii unui sistem care ne tine inchisi in intervalul L-V, minim 8 ore?

Intr-o lumea in care ni se pare ca 2 zile de week-end rasplatesc o saptamana intreaga de alergare bezmetica pentru de a ne plati facturile (si sa ne cumparam cateva toale etc.)?

Intr-o societate care ne recompenseaza cu o remuneratie suficienta cat sa avem ce manca, unde dormi si sa ne permitem aroganta unor zile (pentru norocosi saptamani, dar prea putine din cele 52) de vacanta pe an, sa stim ca n-am muncit degeaba?

Credeam ca industrializarea si evolutia tehnologica au aparut pentru a ne usura munca si a ne oferi mai mult timp liber pe care sa il petrecem alaturi de cei dragi, ori facand ceea ce ne exalta sufletul. Mai stim sa ne bucuram de viata, daca nu am fi mereu in goana dupa bani? Mai avem si alte motive pentru care ne sacrificam somn, dorinte imediate, ani si decenii de existenta? - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...