21 ianuarie 2015

Suflet cu efect intarziat

Sufletul meu este defect. 

A fost odata un baiat ce mi l-a smuls... si, de nicaieri, el, iar, a incoltit si a crescut. De atunci, refuza sa moara, oricat as incerca eu sa il sufoc, sa il "usuc", sa il rup.

Sa il vand nu am reusit. Din cand, in cand l-am inchiriat unor povesti de amor pe termen scurt, dar nici asa nu s-a degradat, ci, nemernicul, a invatat sa isi infiga radacinile si pe teren arid.

Nu inteleg ce il hraneste, ce il creste. De parca, cu fiecare smucitura, devine mai rezistent si mai incapatanat. Cum sa traiesc in afara lui? Orice as face, el nu vrea sa stea potolit. Ravneste iubire, pofteste nemurire si cauta abandon - in trupuri pervetite, in minti naucite.

As incendia holda, as otravi fantanile, dar ma tem ca asta l-ar asmuti si mai tare. L-am izolat. L-am falimentat. L-am injurat. Orice i-as incropi, el se carpeste si se innoieste.

Se stinge si se reaprinde din nimic. Vietuieste in afara vointei mele, iar eu incerc sa inteleg. Sa-i dau control asupra mea nu vreau, sa il "educ" nu pot - parazitara relatie de simbioza intre ratiune si simtire.

Si-mi vad de drum, iar el se tine dupa mine. Iona inghitita de balena, caut sa gasesc fereastra de evadare. Din barca sa sar, sa scap, sa inot in afara lui pentru a ma salva, dar nu reusesc nicicum. O sa il mai tin cu mine, poate se satura si pleaca singur.- MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...