19 ianuarie 2015

X-Body by Monica Iagar

Stiti ca eu, pana nu incerc pe pielea mea ceva, nu recomand mai departe!
Sa va spun povestea mea cu XBody By Monica Iagar.

S-a dus a voastra Marina, caine surd la vanatoare, la una dintre putinele persoane in care are incredere atunci cand vine vorba de sportMonica Iagar Monica. Daca nu stiti cine e Monica si de ce am eu incredere in ea, va recomand sa intrati pe Google. Nu stiam despre ce e vorba, habar nu aveam unde urma sa ajung, doar ca voiam ca in 2015 sa fac si pasul catre o viata sanatoasa, nu doar o alimentatie riguroasa.

Intru. Un domn se antrena de zor, la ciudatenia asta de aparat (despre care mai citisem, auzisem, dar nu ii dadeam importanta, gandindu-ma ca e vreo inventie prosteasca). Il vedeam cum se plangea, in timp ce antrenoarea il "chinuia" de zor cu diverse exercitii.

- Dar ce poti sa simti, incat sa fii asa extenuat?
- Ai rabdare si o sa vezi!

Rabdare, deci. Bun. Am. Vine randul meu. Ma imbrac. Ma conectez la fire si mai ca ma bufnea rasul, gandindu-ma ca nu-i vreo mare scofala.

Start joc! La inceput, mi s-a parut dragut: niste gadilaturi, ce putea sa mi se intample?. Antrenoarea imi spunea ce exercitii sa fac. Pfff, floare la ureche! Hai cu o genuflexiune, hai cu doua... hopa!!! Ce avem noi aici? In timp ce eu ma chinuiam sa imi tin echilibrul, imi modifica intensitatea electrostimularii pe grupele de muschi pe care le lucram. Am crezut ca nu mai imi simt picioarele. La fiecare serie, o alta viteza. Si tot asa timp de 20 de minute, care mi s-au parut 3 ore. Apa. Incurajari si sfaturi de nutritie si o Marina care nu mai radea, pentru ca simtea fiecare particica a corpului sau cum lucreaza. Dupa ce s-a terminat programul, eram leoarca. Habar nu am cand am putut sa transpir, sa mi se modifice respiratia, sa imi simt muschii cum se contracta (si nu, nu era ceea ce voi va ganditi :)) ), dar stiu ca am avut aproape o saptamana febra musculara. Fix acolo unde voiam si trebuia sa o am!

Eu m-am convins de ce poate dracovenia asta de aparat sa faca, de cat este de important sa ai un antrenor personal care sa te indrume si ce beneficii ai intr-un timp foarte scurt (toti avem job-uri solicitante, iar aceasta cred ca este solutia ideala).

Nu m-a pus nimeni sa scriu aceste randuri, insa am fost prea incantata de marea mea descoperire incat sa nu o impartasesc cu voi! - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...