07 aprilie 2015

Auto-exterminare

Banii NU sunt de mancare! Daca distrugem solul, poluam apele, risipim resursele si ne batem joc de planeta pentru a obtine profituri imediate le vom lasa copiilor si nepotilor nostri pe de-o parte averi cu ajutorul carora nu isi pot procura nimic din ceea ce le este esential supravietuirii si pe de alta parte un mediu natural sterp ce le va servi doar drept mormant.

Am crezut ca dezvoltarea economica, tehnologica, urmareste sa aduca beneficii omenirii pe termen lung, dar am uitat ca mintea omului e proiectata sa se gandeasca doar la rezultate pe termen scurt. TOTI murim, mai devreme sau mai tarziu, si in cosciug nu luam bani, toale, lingouri (exceptie de la regula facand cei care ascund aur si tablouri prin cavouri, dar asta e alta poveste). Bunurile materiale, teoretic, le lasam mostenire, dar la ce le vor servi urmasilor atunci cand nu vor avea ce sa isi cumpere cu ele?

N-am vazut animal mai prost ca omul. Nu doar ca dam bucati de hartie si plastic pe ceva ce ne este oferit gratuit (ati vazut vreun animal care sa dea bani pentru a manca?), dar facem si prapad, distrugand din lacomie mediul inconjurator (cate necuvantatoare polueaza,defriseaza, desfiinteaza tinuturile in care vietuiesc?).

Nu-mi fac probleme - ne va desfiinta planeta, care se va debarasa de noi ca de niste paraziti. Asta am devenit - un cancer ce trebuie amputat. Pamantul a mai trecut prin eliminari de specii, noi de ce am scapa? - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...