18 aprilie 2015

Pseudoblepsie

Mi-era dor de mainile tale, de bratele tale in jurul taliei mele, de buzele tale alunecand usor pe gatul meu, de ale tale degete croindu-si drum pe pieptul meu. Atingerilor ce de-atatea ori m-am daruit, soaptelor ce atator nopti le-am fost muza - toate lipseau fiintei mele.

L-am sunat pe el, un altul, un substitut, un hibrid pentru a-mi stavili pofta si setea de tine. M-a primit cu usa larg deschisa. I-am sarit de gat si l-am sarutat, simtind gustul tau. Mi-am infipt unghiile in carnea lui, mintindu-ma ca te posed pe tine. M-a lipit de perete, mi-a dat jos hainele, m-a devorat intr-o noapte, crezand ca pe el il doresc. Inchideam ochii pentru a te vedea pe tine. Strangeam din dinti sa nu-ti strig numele si ma amageam ca cel ce-mi inunda simturile esti tu.

Atat de mult mi-era foame de tine, incat am muscat din fructul ce mi-a fost cel mai la indemana. Cu otetul unor amagiri am incercat sa cred ca ma adap. Tu esti al alteia si de mine nu mai stii. Ce as mai putea sa fac, pentru a-mi sterge amprentele tale? Pentru a nu ma mai gandi la tine, cand stiu ca in sufletul tau domneste ea?

Iarta-mi slabiciunea, dar mi-era prea dor de tine si am vrut sa te inlocuiesc. In vise tot tu-mi iei la piept sufletul. In mintea mea tot tu esti suveran. Iar inima? Numai a ta si numai pentru tine bate, dar esti atat de departe, atat de trecut, incat prezentul a trebuit sa mi-l amagesc cu o inchipuire.

Vreodata va fi un altul pentru mine, ce va stinge focul tau, ce va sterge umbra ta... pana atunci, m-am pacalit ca iti mai sunt o noapte. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...