26 aprilie 2015

Vinovata fara vina

A fost un moment al vietii mele (ok! au fost mai multe) in care m-am simtit vinovata din cauza faptului ca fiind frumoasa din punct de vedere fizic (dupa spusele altora, nu din ceea ce cred eu despre mine), barbatii (in special) m-au catalogat intr-un fel sau altul. Un incident, pe care nu il doresc nimanui, ma facuse chiar sa ma "pedepsesc" pentru acest lucru si ajunsesem sa mananc foarte mult, pentru a ma ingrasa, a ma urati si a nu mai fi privita ca femeie. Da, am fost o idioata, dar macar mi-am revenit repede si m-am adus cu picioarele pe pamant.

Este cred ca cel mai greu lucru cu care ma lupt si ma confrunt zi de zi - prejudecatile celorlalti cand doar ma vad. Recent, mi s-a spus ca din cauza felului in care ma imbrac, definit ca fiind "foarte sexy" (vedeti si voi pozele, iar cunoscutii stiu foarte bine cum arata garderoba mea), este posibil sa fiu si mai prost perceputa. Si daca imi pun un sac de cartofi pe mine, imi prind un ciuf in crestetul capului s.a.m.d. stiu ca nu voi putea impiedica atitudini. A fi sexy, sau feminina tine de cu totul si cu totul alte lucruri decat de haine. Sa ma apuc iar sa ma desfigurez pentru ca sunt satula de baieti care se doresc a fi numiti barbati, dar care nu pot sa se abtina?

Ar trebui sa fiu cel putin nebuna. Nu este nici vina si nici meritul meu ca arat asa cum arat, iar daca Mama Natura/Divinitatea/maimuta din care s-a tras neamul meu a vrut sa ma intrupez asa, cine sunt eu sa intervin? De ce trebuie ca femeie sa ai de ales intre creier si fizic? De ce sa nu le poti avea pe amandoua? De ce sa nu poti fi luata in serios decat daca iti pui o abaya pe tine?

Problema nu este a mea, a ta, a noastra pentru ca suntem atragatoare fizic, ci a lor pentru ca nu au evoluat intelectual. La ei nu s-a facut trecerea dintre maimuta si om, nu la noi.

Draga mea, trandafirul atrage si impresioneaza prin frumusete, cu riscul de a fi rupt de cei ce il privesc cu prea mult nesat, dar acest lucru nu il impiedica sa imboboceasca, si, mai ales, sa infloreasca. Nu-ti ascunde petalele, ascute-ti spinii! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...