28 mai 2015

Astazi ca prelungire a lui Mereu

Trebuie sa ma rup.
De fapt, sa ma smulg complet din tine, pentru ca daca doar m-as rupe tot ti-as ramane inradacinata in fire. Simt o nevoie acuta de mine, de oxigen independent, de altceva ce sa ma agate si sa ma atarne de viata in afara de respiratia si existenta ta. Ai fi vrut sa ma tii mereu in tine, sa stii ca sunt dependenta de venele tale, pentru a-mi contura arterele. Sa-mi dai doar tu aer, sa-mi extrag doar din tine seva.

Ti-am mai spus ca iubirea trebuie si stie sa fie numai libertate. Ceea ce imi ceri tu mie este subjugare, nu abandon. Nemultumit cu putin, te vei infrupta din nimic. Intelege, odata, ca nu poti sa te desfeti cu viata, daca esti dependent de neclintire. Imi ceri sa iti promit eternitati, cand eu nu stiu nici macar a cui ii este clipa.
Hai sa ne traim momentul, prezentul. Rupti de trecut, neatarnati de viitor si plini de acum. E singura vesnicie pe care ne-o putem oferi! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...