27 mai 2015

Da-mi, pentru ca VREI sa imi oferi

Daca am invatat ceva, pana in acest moment al vietii mele, este faptul ca (de cele mai multe ori) atunci cand un om vrea sa iti OFERE, iti da fara prea multe intrebari de genul "ai vrea sa...?", "ai nevoie de...?". 

Bineinteles, asta in contextul in care astfel de formulari ale ofertei nu se justifica prin faptul ca inca nu te cunoaste foarte bine si incearca sa iti afle gusturile. Si in acest caz, dupa ce ti-a inteles preferintele, trece la fapte si nu incepe cu "si ai vrea sa...?", "si ai avea nevoie de...?".

Daruirea nu este conditionata, contextuala sau conceptuala - vine natural, firesc si se justifica prin ea insasi. Ce poate fi mai frumos decat sa oferi? Sa stii sa accepti! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...