06 iunie 2015

Imaginarul nostru real

Esti dezordinea pe care as face-o in fiecare zi. In care m-as gasi. Din care m-as strange si m-as pune la loc, doar ca sa vii si, din nou, sa ma ravasesti.
Vreau sa arunci parti din mine peste tot: hainele pe podea, visele pe tavan si gandurile azvarle-le pe pat. Apoi, tot tu, sa ma cauti printre ele, disperat ca nu-mi mai gasesti inima.
Vreau sa te vad cum dai la o parte greselile, durerile, stergi praful regretelor si rasufli greu, nerabdator ca dupa ce te-ai descotorosit de toate acestea sa afli unde mi-am lasat sufletul.
Stiu ca pe el il vei pune bine si nu-l vei uita in niciun colt al camerei noastre. Promit sa il asez in linie cu al tau: alaturi, egal.
Regalul nostru sentimental care astazi este armonia haosului ce, candva, am fost. - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...