06 iunie 2015

Troaca de porci - locul de joaca preferat al romanului

Imi place tara noastra! Mult! (sper sa transpara ironia)

Prim-Ministru suspect intr-un dosar de coruptie. Presedinte in asteptarea solutionarii contestatiei privind conflictul de interese. Parlamentari si ministri garla care dau cu subsemnatul prin diverse dosare, ba care chiar sunt "cazati" prin penitenciare.

Legi ce trec prin Parlament mai ceva ca rata prin apa, dar cine naiba sa le vada cand avem atata circ televizat.

Medici corupti, profesori corupti, preoti corupti, oameni de afaceri corupti, omul de rand gainar notoriu si lista e cam prea deschisa pentru continuari si completari.

Nu zic ca suntem cei mai spurcati, dar tare ne mai place sa ne scufundam in mocirla si sa ne prezentam in fata natiunii si a intregii lumi drept niste scursuri ale societatii. Credeti ca altii n-au la fel de multe, ba chiar mai multe gauri in pingele? Oh, ba cum sa nu, doar ca ei nu fac parada cu ele, expunand cu atata mandrie la drumul mare hoituri puterzite si imputite. Cu cat lasi mai la suprafata igrasia, cu atat riscul de infectie si infestare creste. Ne place, ah ce ne mai place sa ne umplem cu noroi ca niste porci extaziati de troaca. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...