06 iulie 2015

De luni. Despre EL

Un barbat.

Ma gandesc doar la notiunea de "barbat" si imi este imposibil sa nu o incarc cu diverse atribute, preponderent de ordin intelectual si emotional, cu o imagine, cu o nuantare, cu o proiectie si o asteptare.

Masculinitate. Putere. Protectie. Determinare. Hotarare. Siguranta de sine. Delicatete. Demnitate. Umor. Emotie. Traire. Extaz.

Senzatii si cuprinderi ale absolutului in doua brate puternice, capabile sa aiba grija de tine, dar in acelasi timp sa iti mangaie trupul cu blandete. Ochii scaparand scantei, viata, ambitie, dar care te pot topi cu dragostea din ei. Gura ce-ti sopteste vorbele cele mai dulci si cea capabila sa intretina, alaturi de tine, conversatiile cele mai lungi.

Acel Om care stie cum sa te aiba, cum sa te doreasca, dar, mai ales, cum sa te cucereasca... Zi dupa zi, dupa zi. Cel caruia ii poti marturisi toate gandurile tale, fara sa-ti fie teama ca nu va pricepe. Cel caruia poti sa ii fii cu tot cu defecte si care mai mult sa te iubeasca. Cel pe care sa-l poti numi Omul Tau. Asa de frumoasa mi-a parut, dintotdeauna, aceasta exprimare - atat de completa, atat de puternica, atat de autentica.

Un Om. Un Barbat. Acela. EL.- MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...