30 iulie 2015

M-am regasit cand m-ai pierdut

Si cat am pierdut din mine atunci cand incercam sa nu il pierd pe el. In disperarea unui Noi, m-am ratacit complet de Eu si am lasat ca Tu sa devii Totul. Or, nu asta este completarea si complementaritatea. Nu in felul acesta se realizeaza sinergia.

Eu nu am stiut decat sa dau, tu nu ai vrut decat sa iei. Nu am fost egali si nu mi-as fi dorit, dar tu te-ai lacomit, iar eu am saracit. As vrea sa iti spun ca porti o vina, ca imi esti dator, ca ai gresit si ceea ce nu am stiut a fost pentru ca mi-ai ascuns, dar cum sa iti reprosez ceva cand eu nu am facut nimic. Nu ai fi putut sa ma silesti sa accept, sa indur, sa cred. Nu aveai tu cum sa ma opresti, daca eu nu ma incapatanam sa inaintez pe un drum inchis. Stiam, vedeam si simteam ca totul este in zadar si totusi nu voiam sa recunosc.

Pana intr-o zi, cand m-am privit atent in oglinda si nu m-am mai gasit. Femeia ce ma privea inapoi nu mai dorea sa mearga inainte. Si m-am oprit. Am incetat risipirea. Am inceput sa ma tem ca as putea ramane fara mine, mai mult decat ca ai vrea tu sa pleci din viata mea.

Si atunci, asa am invatat cu adevarat sa caut, sa cred si sa cresc o iubire, nu sa-ti cersesc o amagire. - MSZ

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce facem atunci când nu ne putem privi in oglindă?

MSZ (Marina Simona Zanfir) spunea...

Nu ne lasam pana cand nu facem in asa fel incat sa putem sa ridicam privirea din pamant si sa ne privim zambind.

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...