10 iulie 2015

Nu-ti risipi Eul pentru niste ei

Principala mea calitate este ca sunt plina de defecte. Si imi plac si le accept si le inteleg. Nu pretind ca sunt ceea ce nu regasesc in mine, dar nici nu neg ceea ce imi apartine.

Am invatat ca vor fi multi care ma vor critica, ma vor dori altfel si intr-un fel si ca nu am cum, vreodata, sa multumesc pe toata lumea, asadar ma caracterizeaza si un puternic jemanfisism in ceea ce ii priveste.

Oamenii ce-mi sunt alaturi si pe care ii insotesc ma adora asa cum ma prezint, iar eu, la randul meu, ii iubesc pentru felul in care s-au infiintat.

Cui nu-i convin nu are decat sa plece invartindu-se si rostogolindu-se, nu ma agat disperata de nimeni si nici nu cred ca inghitind in sec si acceptand ceea ce nu poti fi ai vreo sansa sa duci o existenta fericita. Oamenii vin, pleaca, doar cine stie si merita ramane si doar acestia conteaza.

In momentul in care e nevoie sa te schimb si sa te preschimbi pentru a fi pe placul cuiva, ori pentru ca cineva sa nu te alunge din viata sa inseamna nu doar ca ai o problema grava cu stima de sine, dar si ca faci o risipa inutila a omului ce esti si a ceea ce ai putea deveni alaturi de oamenii cu adevarat frumosi si potriviti tie.

Nu te pune in genunchi pentru nimeni, nu te altera pentru ca unii sau altii cred ca stiu mai bine cine trebuie sa fii. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...