02 august 2015

Cere ceea ce cu adevarat vrei sa ti se dea

I-am cerut podoabe. Mi-a daruit.
I-am cerut vesminte. Mi-a oferit.
I-am spus ca vreau, mai presus de toate acestea, timp, atentie, mangaieri si declaratii. A fugit.

Cele mai scumpe lucruri pe care i le poti cere cuiva nu au etichete. Cele mai de pret daruri pe care ti le ofera Acela (sau Aceea) nu pot fi amanetate.

Haine, bijuterii si altele asemenea iti pot oferi multi. Cel mai ieftin scapi cand ea pune pret pe astea. Si totusi, la ce folos daca in contul sufletului el e falit? Da, in doi cel mai bine ne este cand vorbim de totul sau nimic. Jumatatile de masura vor carpi, dar niciodata nu ne vor intregi. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...