26 august 2015

Un bilet de tren - atat poate costa, uneori, un moment de fericire

26 august 2015

Nu m-am trezit prea vesela, ba chiar am reusit sa strecor cateva injuraturi printre miorlaielile-mi caracteristice matinale. Se lucreaza pe strada mea si la ora 7:30 direct cu sunete de motostivuitoare mi-am inceput ziua.

Ieri am mers vreo 20km pe jos incercand sa ma linistesc - capricii de femeie. Am crezut ca mi-am mai revenit. Primesc un telefon. Aceeasi persoana care ma enervase si cu o zi in urma. Da, m-a scos din ale mele si azi.


Trag o pereche de blugi pe mine, o bluza si o camasa. Tenesii in picioare, cartea in geanta si ies pe usa. Nemachiata, nearanjata si cu vreo 200 de lei in portofel. Urc in primul taxi ce-mi iese in cale si ii spun sa ma duca la Gara de Nord. Era ora 10. Cumpar un bilet dus-intors spre Brasov. Pleca la 11:15. Merg la Mc sa imi incarc telefonul - nici macar baterie nu aveam.

Aproape trei ore mi-au urlat in urechi 2 copii (chiar daca aveam castile puse), iar eu citeam despre Omul Diferit, intre inger si fiara.

Ajung in Brasov - pana acum, orasul meu preferat din Romania; astept sa descopar si Sighisoara. Maps si directia Piata Sfatului - da, pe jos. De la ora 14:05, pana la ora 18:10 m-am plimbat, am admirat, am mancat, am indraznit, am descoperit.

Acum ma intorc acasa. Mai linistita? Nu cred, dar stiu ca azi am invatat inca o data ca pot sa fiu spontana si sa ma simt foarte bine in compania mea.

P.S.: mi-am cumparat o prajitura cu ravas de la un magazin cu ceaiuri si cafea din Brasov. Biletelul gasit nu mai are nevoie de nicio prezentare. Vreau sa mai repet astfel de zile, sa ma gasesc in alte orase, la fel - pentru cateva ore. Dintr-un impuls, fara prea multa cugetare, ci destula cat sa pacalesc monotonia.

Zambesc. Traiesc. Simt. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...