28 noiembrie 2015

Las' ca nu mai merge si asa

Traiesc intr-o tara de rahat (acesta nu-i un cuvant obscen, ci un desert turcesc), sau cel putin asa vor cei mai multi sa o caractrizeze - o sa incep sa cred ca suntem muste, stiu ca alea domiciliaza pe sus numitul desert. In fine, asta este mai putin important, ce vreau sa zic este ca avem o mentalitate - si ne permitem, se pare, sa o pastram - a delasatorului, a lui "las' ca merge si asa".

Sunt visatoare, dar imi doresc in viata mea naivi ca mine, care vor sa atinga excelenta, care au ca obiectiv sa fie cei mai buni - si daca matura strada sa o faca intr-un mare fel, nu sa ascunda frunze moarte sub masini. Va dati seama cum ar fi daca am iesi din confortul resemnarii si al mediocritatii si am face orice cat mai bine, cu cat mai mult devotament si dedicatie. Sa vrem sa nu fim plembea si sa nu fim nepasatori si sa nu ne ducem de luni pana vineri sa ardem 8 ore gazul de pomana, spunand ca ziua trece, leafa merge. Sa nu ne multumim ca am terminat scoala si gata acum nu mai trebuie sa invatam, sa cautam, sa cercetam. Si daca sunt casierita la Auchan (tot respectul pentru doamnele acelea care fac mai mult decat sa treaca un cod de bare si stiu sa comunice si cu clientul, au inteligenta necesara sa reactioneze pe loc la plangeri si probleme si sa le rezolve etc.) sa imi doresc sa fiu cea mai buna, casa mea sa fie cea mai performanta, timpul meu de lucru sa il optimizez s.a.m.d..

Si acum sa imi mai dau o palma, sa ma trezesc la realitate, pentru ca romanului nu-i place munca: mai ales atunci cand vine vorba sa lucreze la el si la imbunatatirea lui. Nu suntem cu 100 de ani in urma Occidentului din cauza comunistilor, sau a cotropitorilor, sau a mai stiu eu ce motive inventam, ci din cauza noastra si a resemnarii in mediocritate! - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...