18 decembrie 2015

Infinitul si mai mult

Ce cautati, domnule, in destinul meu? Hotarati-va: ramaneti sau plecati? Nu am timp de framantari. E ora tarzie, e timpul pierdut, e ziua prea scurta si eu prea grabita. Ati venit sa stati? Sa luati? Sa aduceti ceva nou existentei mele? N-am vreme de povesti si de risipiri. E viata mica si alegerile prea mari, atata taraganare pentru un lucru atat de simplu: vreti sa iubiti sau sa raniti. Nu va cer nimic mai mult decat un raspuns.

Haideti! Mai repede, ca mi se imprastie secundele si mi se duc momentele. Va spun clar si la obiect: nu am loc de mediocritati si falsuri, au apus acele timpuri chiar si pentru o fata atat de tanara ca mine. Nu vreau ispite si popasuri. Imi inteleg menirea si vocatia. Imi stiu rostul si creatia. Am de facut o opera de arta, un monument inchinat unei imense iubiri, unei frumoase impliniri si impletiri de inimi, idealuri si emotii.

Aveti materiale de constructie de calitate? Va asigur de cea mai inalta performanta in executie. Nu ma incurc cu chirpiciuri si carpiri. Nu doresc nimic in plus, decat absolutul. Ofer, bineinteles, totul. Sa nu avem discutii: dragoste si atat, infinitul si mai mult. - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...