10 aprilie 2016

Dumnezeu nu are nevoie de ticniti

V-ati ticnit oleaca, asa, cu Biserica si Domnul (patriarh, presedinte sau la cine apelati sa nu mai dea banii pe prostii)! Macar, daca tot vreti egalitate, cereti-o si pentru catei, sau nu ati stiut ca sunt finantate de catre stat si celelalte culte religioase (corect, e nasol sa va luati de islam ca va ganditi ca va treziti c-o bomba in plic, in loc de un loz mic). Apropo, luati de cititi Constitutia si o sa vedeti ca si voi, ca cetateni, puteti sa inaintati un proiect de lege - dar e complicat, nu?! Mai bine filmati un clip, lalaiti o melodie si va porciti reciproc prin ziare, bloguri samd..

Eu nu sunt nici impotriva, nici pentru. Ma amuz ca ne luam de explodatii aia care se arunca in aer pentru niste virgine sau care sunt indobitociti prin doctrine, dar noi nu vedem ca singura diferenta este ca nu ne detonam, nu ca nu invocam motive asemanatoare. In ceea ce ma priveste, eu cred in ceea ce vreau eu si consider ca nu trebuie sa oblig terti sa adere la ideile mele, sau sa informez pe cineva cu privire la ele. Nu imi faci rau, nu-ti faci rau si esti liber sa crezi in ce vrei, cum vrei. Fa-o, insa, pe banii tai - aici mi s-ar parea ca este corect.

Credinta, lasati religia - asta e cancerul care v-a mancat creierul, nu se manifesta in societate, in sicane, in lectii, in certuri. Solutii reale la risipa de bani publici exista, dar nu sunt cantecele. Vreti sa continuati sa dati bani pentru biserici, foarte bine: fiecare e liber sa faca ce vrea cu finantele sale (nu va faceti griji ca daca se scoate finantarea sau se baga impozitarea va mor preotii de foame), dar poate ar fi mai indicat sa trecem aceasta alegere in alta sfera decat cea din legislatia actuala. Oricum ar fi, lasati balacarelile si comportati-va uman si unii si altii, altfel ne inghite istoria cu Evul Mediu si Antichitatea. - MSZ

PS: astia care va dati crestini ortodocsi, poate va aduceti aminte ca Dumnezeu este iubire si bunatate, nu mahalagisme si revolta. "Iarta-i, Tata, ca nu stiu ce fac!".
PPS: macar daca ar fi fost Catedrala Smintirii, pardon, Mantuirii Neamului un proiect arhitectural frumos as fi fost de acord cu ea, dar asa mi se pare ca in numele esteticii si simtului ridicolului TOTI ar trebui sa ne opunem. Sincer, acum, voi ati vazut ce mazgalitura hidoasa a fost aleasa pentru a reperezenta poporul?! Cum sa aperi si sa doresti asa ceva?

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...