12 iunie 2016

Trupul este proiectia gandurilor si emotiilor tale

Trupul este efectul a ceea ce creezi cu emotiile si gandurile tale. In societatea actuala oamenii au probleme cu relatiile interumane si cu capul, dar toate sfaturile sunt despre cum si ce sa manance sau ce sa bea.

Degeaba vei manca sanatos (ce iti ZIC EI ca ar fi, nu ce iti sopteste corpul), asta nu iti va linisti sufletul sau mintea. Nu ti le vor vindeca sau hrani. Incearca invers, dar sa fii autentic. Asculta-ti inima, intelege-ti ratiunea si vei vedea ca apoi tot ceea ce inseamna alimentatie si trai sanatos vor veni de la sine - corect si, mai ales, intrinsec, pentru ca vei asculta de TINE.

Organismul tau stie cand ii este foame, cand ii este sete, ce si cat vrea sa mananace. Stie sa respire, sa ceara miscare s.a.m.d. A stiut mereu! Ai fost nascut cu instinctele astea. Societatea te prosteste. Traim in era consumerismului, normal ca toti iti vor spune ce sa consumi: daca nu e scump, e mult - ca la final suma sa fie aceeasi.

Nimeni nu iti spune ca mancarurile si bauturile minune nu au niciun efect cat timp ai un spirit infect. Noi nu de boli fizice suferim, ci de inimi frante si minti otravite. Noi nu stim cum sa ne iubim, dar credem ca avem autoritatra sa le zicem altora cum sa manance si ce trebuie sa faca pentru un trai potrivit, in conditiile in care putrezim in interiorul nostru nepalpabil. Te invit sa mananci cu ura si dezgust (nu doar asupra mancarii, ci si a oamenilor si situatiilor din jurul tau - ca doar asta simti aproape zi de zi) orice preparat. Corpul tau nu inghite ce ai in farfurie ci ce ai in minte.

Mai bine nu ma ascultata. Ce stiu eu?! Scriu ce simt doar (efectiv ma plimb pe strada si toata teoria asta a incoltit in capul meu), nu am scoli de sport sau de nutritie. Am avut, in schimb, un tata doctor. Si nu orice fel de medic, ci unul extrem de bun. Si sa imi bag picioarele daca l-am auzit sa ma bombardeze cu asemenea prostii de alimentatie. Nu e bun excesul de niciun fel, asta stiu sigur de la el. In schimb, tot ceea ce imi zicea toata ziua era sa citesc mult si apoi sa gandesc singura. Sa ma informez si sa nu cred nimic din ceea ce instinctul nu aproba. Cititi! Nu doar de pe net. Cautati carti, dintr-alea mai vechi, care nu au aparut in vremea google si wikipedia sau scrise de oameni care vedeti ca spun mai mult decat ce abereaza toata lumea. Si nu mai credeti orice studiu nou aparut, nu uitati ca acum cateva sute de ani oamenii credeau ca pamantul e plat, iar acum cateva zeci ca Atomul e cea mai mica parte a universului... Pana cand au invatat sa il sparga si sa afle ca mai are proton, neutron si electron. Si cine stie cate vor mai afla.

Corpul vostru, insa, stie de mii de ani ce este. ADNul e informatie transmisa din generatie in generatie. Nu aveti nevoie de cercetatori britanici, ci doar de o conversatie sincera cu voi. Dar acolo e cel mai greu de ajuns, pentru ca ne-au invatat ca trebuie sa fim surzi. - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...